text-align:center;

Lust att blogga

Hej på er! (Om det nu finns några som fortfarande går in och läser här)

När jag slutade att blogga på izzykandybloggen så hade jag verkligen tappat suget för att skriva. Det blev liksom som ett ont måste att uppdatera hela tiden (Jag beundrar fan alla som har större bloggar, hur fan orkar dem?!)

Men så i kväll fick jag sån himla lust att blogga. Jag skulle precis gå och lägga mig och la mig i sängen med datorn för att kolla min mail, och sen halkade jag in på izzykandybloggen och läste alla inlägg, och fan va kul det var. Även om det kan vara jobbigt att uppdatera hela tiden så är det så himla kul att läsa i efterhand. Man läser och minns och det är så härligt. Så därför tänker jag nog börja blogga lite igen, inte varje dag hela tiden som jag gjorde förr men lite då och då, när jag känner för det. Jag skiter egentligen i om det ens är någon som läser, jag vill bara ha inläggen så att jag själv kan läsa sen.. 

Så hej mig-själv-om-typ-ett-år och alla andra, nu har jag börjat igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0