text-align:center;

Seeg

Hejsan!

Gud jag är så sjuukt trött och seg just nu. Har ont i kroppen och känner mig jättehängig. Inte bra, inte bra.  Kl kvart i sju i morgonbitti åker jag och Daniel och just nu är jag inte jättepepp om jag ska vara ärlig. Jag känner mig ju redan som jag suttit på ett flyg i 13 timmar!

Dagen har väl varit okej annars. Tandställningen åkt bort vid tio och sen har jag typ inte gjort så mycket mer. Har typ sovit och ätit. Måste seriöst gå och duscha och packa det sista snart men jag har ingen ork.

Hur som helst, jag tänkte nog försöka blogga lite när vi är i väg, dels för mammas skull så hon inte behöver sitta vid skype dygnet runt i hopp om att jag ska vara inne :P, men delvis också för att jag sagt tycker det är kul att ha i efterhand. Vet dock inte om jag kommer hinna blogga så mycket, men vi får väl se.



Syns kanske inte, men jag är sjukt sliten! Var dock tvungen att ta en bild på mig själv nu när jag äntligen kan le igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0