text-align:center;

Eriks födelsedag

Hej hopp!

Det är sjukt att kl bara är 8.20 och jag redan är vaken och igång. Gick faktiskt upp kl 6 idag, samtidigt som Erik (Fast det berodde mest på att han fyller år, så jag fixade lite grejer åt honom medan han var ute med Frasse.) och sedan dess har jag faktiskt varit uppe och redan hunnit plugga lite! Mycket duktigt!

Just nu ligger jag i sängen med datorn för jag kan inte koncentrera mig mer på plugg just nu. Jag åt nyss frukost men är redan sugen på mat igen hehe. Är sjukt sugen på hamburgare. Jag och Erik gjorde nämligen hamburgare i går och det var sjuukt gott. Vi gjorde egna burgare och dressing och det blev så himla mumsigt.



Fan, nu blev jag ännu hungrigare av att titta på detta kort som jag tog igår. Fan va gött det är med mat egentligen. Inte undra på att man ser ut som man gör ;)

Nä nu måste jag försöka koncentrera mig igen så jag blir klar med plugget någon gång.
Fast det är så skönt att ligga här i sängen, speciellt eftersom jag inte är ensam ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0