text-align:center;

Krösatågen = de bästa tågen

Alltså fan va jag älskar att åka med krösatågen som körs av merresor. Vi stannade precis och direkt får man info om varför  (bara det är ett stort plus)
Anledningen var att det låg två stora träd över spåren. Då tänker ni säkert nu "Men usch va jobbigt, då kommer ni ju aldrig komma därifrån" men nej, så tror inte jag att det kommer bli. Tågvärden meddelade nämligen att lokföraren skulle ut och ta bort dem, och sekunderna efter så kommer lokföraren ut från loket med en såg i handen. Skulle det hänt om man åkt med SJ? Nä skulle inte tro det! (Okej, jag vet inte hur SJ skulle gjort, men med tanke på hur dåliga de brukar vara så hade jag väl inte ens fått någon info vid det här laget om jag åkt med dem)

Så ja, tummen upp för krösatågen/merresor och deras service! :D / Kandy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0