text-align:center;

Klänningar

Även om jag absoult inte skulle vilja bli en rik Hollywood kändis, så vore det verkligen kul att bara för en vecka, testa på livet med mycket pengar, vältränad kropp och tjusiga event och premiärer. Tittade just på klänningar på nelly.com och det finns en flera klänningar som är snygga som man skulle vilja äga. Tråkigt nog skulle jag aldrig få tillfälle att ha på mig dem, och jag har varken pengar eller kropp till dem heller.
Förr gick jag ju jämt i klänning utan att tycka att det var för uppklätt, men nu har jag som alla andra insett att det inte passar jämt och ständigt..Jävligt tråkigt, men tyvärr sant :(

Två klänningar jag gärna haft om man haft kropp för dem och tillfällen att använda dem.



Forever unique/ Chandra dress 2295 kr




Sisters point / Ginnis dress 599 kr

/ KANDY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0