text-align:center;

Juridik

Uppdateringen har väl inte varit så bra den senaste tiden, men nu är jag här igen. Skolan och plugget är igång igen, och nu läser vi musikjuridik. Det känns som alla tycker den här kursen verkar okej, men jag tycker den suger! Hatar fan lagtexter för jag fattar inget. Hatar om-såomskrivningar, hatar att vi har tenta om fyra veckor på typ 6 böcker eller vad det nu var. Fy fan! Är så opepp! Förstår seriöst inte hur så många kan vilja bli jurister.

Jag och Isabelle håller på att kolla lägenheten i Kalmar nu också. Känns sjukt att den snart är dags att flytta dit (Eller snart och snart :P) Den 1:e januari måste vi har en lägenhet för Isabelles har sagt upp sin lägenhet i Hultsfred till den sista december. Jag hoppas vi hittar en mysig lägenhet som ligger hyffsat centralt.. men vi får väl se. Även om jag egentligen inte vill bo i Kalmar så är jag ändå lite pepp inför det. Kalmar är ganska mysigt ändå



Bildkälla

Kommentarer
Postat av: sofia

Kalmar ser ju jättemysigt ut på bilden :) det blir säkert jättekul :)

2011-09-07 @ 15:49:57
URL: http://stellarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0