text-align:center;

Jacka

Jag tänkte först inte alls blogga om mina svindyra jacka, men eftersom jag inte vill ha den utan att förklara mig (okej, riktigt så illa är det kanske inte) så tänkte jag att jag lika gärna kunde skriva om den. Ja, jag har då köpte en Jofama by Kenza-jacka för nästan en hel månads studiebidrag (Fast jag fick den billigare än rekommendationspriset som typ alla andra verkar sälja den för, men ändå. Jag måste vara stööörd)

 

Bildkälla


Anledningen till att jag köpte den var givetvis inte att det är av det märket, eftersom jag inte bryr mig om sådant, utan för att jag bara föll pladask för den. Först såg jag den på JC och tänkte, vilket snygg jacka, men när jag såg prislappet kände jag att den var way too exepensive.. Lite irriterad gick jag därifrån, men kunde inte riktigt släppa den. Sen har jag nu i någon veckas tid funderat, och när jag väl kom hem igen så bestämde jag mig för att testa den igen. Blev inte helt övertygad direkt, men efter många provningar hit och dit bestämde jag mig (Har försökt övertala mig att jag är värd den med massa olika argument :P )

Så ja, nu är den min, och jag tycker jättemycket om den. Den är snygg, den är varm och (förhoppningsvis) av bra kvalité.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0