text-align:center;

Shoes

Tjo!

Sådär ja, nu ska bloggen fungera och se ut som vanligt igen. Och nu när jag ändå är inne här på bloggen så vore det ju skandal om jag inte bloggade lite. I brist på ämne så kan jag väl blogga om något som alltid gör mig glad. Skor!

Som många vet så är jag ju lite tokig i skor (Förra hösten köpt jag 6-7 stycken, trots min "studentekonomi") och det är verkligen sjukt kul att köpa nya. Jag är visserligen ganska dålig på att byta mellan mina skor, brukar ofta bli så att jag tar samma nästan varje dag. Trots detta kommer jag nog aldrig sluta köpa en massa för jag älskar det. Denna höst har jag än så länge "bara" köpt ett par (va jag kommer på nu i alla fall) och jag tror nog inte det bli några fler för jag måste spara pengar. Fast i och för sig, julen närmar ju sig så man kanske skulle önska sig ett par ;) /Kandy

Nyaste paret i samlingen

Det jobbiga med att ha många skor och hund är att det alltid ligger skor överallt. Frasse tuggar aldrig på dem, men gillar att bära runt dem :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0