text-align:center;

Säga upp sig från livet?

Just nu vill jag bara säga upp mig från mitt liv, hoppa av det bara eller åtminstone pausa och göra något annat. Sitter här och ska välja kurser inför våren och jag känner bara hur lite jag vill fortsätta läsa :( Antingen till våren så måste man läsa redovisning och finansiering (säkert en nyttigkurs, men ack såååå tråkig) eller marknadsföring (roligt, men dock på engelska och jag HATAR engelska)

Dessutom så har jag och Izzy problem med att hitta lägenhet i Kalmar. Fy faan! Varför kan jag inte bara snubbla över en stor påse med pengar så att jag kunde hoppa av och fundera på vad jag verkligen vill göra med mitt liv. Ja livet suger idag!

/ Kandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0