text-align:center;

Negative live at Stars

Här är några videor från fredagens spelning. Filmade mest de lugna låtarna eftersom jag trodde ljudet skulle bli okej då, men det blev typ åt helvete ändå :P Det blir väl så om man står precis vid basen.. Men men, här är i alla fall några videor (och bilder) från spelningen.

Mina tankar och åsikter om spelningen var då att den inte var så bra (Fast jag gillade den ändå :P) Efter vad man har läst på Negatives facebooksida så verkar jag vara en av få som inte tyckte den var gudomlig. Men ja, tyckte bandet saknade energi, Jonne verkade inte helt 100 och de kändes liksom lite oproffsigt alltihop :(. Ett stort plus dock till Hata för jag tycker han är riktigt grym :D Men ja, känns fel att såga NGT helt, då jag nästan aldrig gjort det förr så jag måste ändå sluta med att säga att Negative ändå är mitt favoritband och att de betyder något speciellt för mig hur dåliga de än skulle bli :) Jag måste också tillägga att detta absolut inte var min sista spelning. 15 gånger har det blivit nu på 7 år, och det kommer garanterat bli fler. /Kandy













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0