text-align:center;

Men jag orkar inte..

ÅÅÅH jag orkar inte med sånt här! Jag blev lite sen till tåget idag, men kom ändå dit två minuter innan det skulle gå. Väl vid spåret blir jag lite fundersam för jag är ensam om att stå där, men jag tänker att tåget kan ju inte ha gått än för det är ju två min kvar. Sen typ 5 min efter att tåget skulle varit där så börjar jag ju seriöst fundera. Kollar tidtabellen på perrongen och jag har inte tagit fel på tiden..Men ja, sen visar det sig tydligen att de ändrat så man måste åka buss första biten. Så antagligen gick bussen när jag stod vid spåret och väntade.
Kommer missa halv föreläsningen i morgon bara för det. Kul, verkligen kul!

Varför gör ni såhär mot mig JLT?!?!  /Kandy



Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0