text-align:center;

Tillbaka

Tjooo!

Vi har inte bloggat på år och dar, vet inte ens om Izzy är så på längre. Slutar hon blogga går jag väl tillbaka till mina gamla blogg om ett tag. En anledning till varför vi inte bloggar så himla mycket längre är att vi både har blivit livrädda för att länka till bilder och videoklipp (Läs inte upphovsrättslagen gott folk, man blir förstörd!) och när det inte händer något i våra liv så finns det typ inget att blogga om om man inte kan länka till youtube och liknade.

Men ja, vad har då hänt i Småland sen sist. Inte ett jävla piss typ. Vi har pluggat, sett på Bert och Eva och Adam, pluggat, slöat, ätit, pluggat, sett på bert.. och ja. jag kan fortsätta i evigheter. Det finns alltså typ inget att blogga om just nu. Förhoppningsvis blir det bättre när vi flyttar till Kalmar om två månader :)

Men för att inte enbart skriva att vi inte har något att blogga om så tänker jag dela med mig av min otroligt jobbiga upplevelse.
Den som säger att det bara är mesar som klagar över brutna naglar kan gå och hänga sig. Fy fan va ont det kan göra att bryta en nagel. Förra veckan, tror det var i torsdags bröt jag min nagel i sömnen (fråga inte hur) och jag vaknade då av att det gjorde så fruktansvärt ont. Sen på fredagskvällen drog jag av nageln (trodde jag skulle avlida för den satt fortfarande fast i skinnet så det gjorde FRUKTANSVÄRT ONT) ända sen dess har jag fått så jävla ont varje gång jag nuddat vid fingerspetsen och jag höll seriöst på att bryta i hop när jag städade i går för jag slog i fingret typ en gång i kvarten. Sen kan jag inte diska heller för det svider något otroligt.
Izzy säger att man inte ska ha långa naglar, men jag gillar att ha det även om det egentligen är ofräsht. Fast efter denna upplevelsen kan jag ändå överväga att klippa av dem :P

Haha detta var nog det mest onödiga inlägget ever... men hey, jag bloggade i alla fall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0