text-align:center;

Skor

Då var man hemma igen :) Synd bara att Erik skulle iväg precis när jag kom hem :( men men, han blir nog inte så länge hos Adam för han skulle tydligen bort i kväll.

För en gång skull handlade jag inte så jättejättemycket på Gekås :) Heja mig! Eller ja, det gick väl på kanske 479 tror jag, men med tanke på att jag ändå köpte typ ett par mjukisbyxor, ett par shorts, ett par leggings och en massa hygienprodukter m.m. så kanske det inte var så farligt. Jag köpte värsta stora SB12 flaskan. Jag ville testa SB12 i höstas så då fick jag en liten flaska av mamma som hon köpt på apoteket för 139 kr. Sedan dess har jag varit typ beroende av det men inte velat köpa en ny flaska eftersom jag tyckte att 139 kr för en liten var dyrt. Fatta att jag blev glad när jag hittade en jättestor flaska som innehöll en hel liter och bara kostade 99:-. Så gekås är verkligen prisvärt ibland!

Sen hittade jag dessa skor inne på scorett (De är MYCKET snyggare i verkligheten)



De var verkligen skitsnygga och kostade 350. Tyvärr fanns de inte i storlek 38, så jag tänkte att jag kanske kunde köpa dem på scorett hemma. Men nu när jag kollade hemsidan så kostade de visst 799:- i vanliga affärer. Hade helt glömt bort att scorettaffären i Ullared är en outlet där allt är billigare. Så nu är jag jätteledsen! Jag som verkligen vill ha dem :(

Men men, fyndade i alla fall dessa skor på scorett. 99:- och eftersom jag hade 50:- kvar på ett gammalt presentkort så kostade de mig bara 49:-. Helt okej tycker jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0