text-align:center;

En timme senare..

Jag säger som Annie. Jag brukar inte heller gilla att visa upp bilder jag tecknat, men denna blev jag nöjd med även om jag inte gjorde den ordentlig utan mest bara skissade med en vanlig byertspenna. Tänkte göra klart den ordentligt när jag orkar och har tid. Har redan lagt en timme på den nu, och eftersom jag måste plugga budgetering så kan jag inte hålla på längre.

Men ja, kan ni gissa vem det är? Hon är väl känd eller ja, jo det är hon väl. Vill inte säga för mycket för jag vill se om det syns vem det är.

Anledningen till varför jag tecknade av just henne var för att hon har ett så symetriskt ansikte. Tänkte liksom " Fan va lätt det måste vara att teckna henne" och sen testade jag, och ja.. Det var lätt! Fatta orättvist när man ska göra ajälvporträtt i skolan. Hon måste haft det ganska lätt eftersom hon har så himla tydliga och lätt drag.



Okej, fotot blev dåligt, så man ser kanske inte så tydligt

Kommentarer
Postat av: Annie

Nämen! :D :D Vad fin den blev! Ja, fotot är rätt otydligt men min spontana tanke är Kenza? Förlåt om det är fel :P

2011-03-02 @ 10:36:52
URL: http://vivavivace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0