text-align:center;

Elaine

Tjoho!

Läget?

Med mig är det bara bra. Jag tog med mig fel böcker till Erik så jag kan inte plugga något i helgen :D :D Sköönt, men lite dumt kanske. I helgen ska jag och Erik åka till Jönköping och gå på IKEA bland annat. Jag ska äntligen köpa en byrå som ska ha här så att mina kläder inte behöver ligga intryckta på en hylla i Eriks garderob. 999 kr fattigare kommer jag bli, och det är väl inte så kul kanske men det behövs verkligen.


I går såg jag förresten på debatt (älskar att se på debatt, för jag älskar att se när människor bli arga på varandra där xD) och där var Elaine Bergqvist med. Hade nästan glömt bort att hon fanns (Hur kunde jag?!) För er som inte vet vem hon är så är hon en tjej som föreläser om retorik. Blev så glad när jag såg henne för jag tycker hon är så jävla bra! Så ja, tänkte bara tips er som inte vet vem hon är, att ta chansen att se henne om hon skulle föreläsa i er närhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0