text-align:center;

Ska man skratta eller gråta?

Fick svar från vårdcentralen idag och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Först trodde jag nästan det var ett skämt när mamma ringde och läste upp vad det stod i brevet. Håll i er nu!

Jag är tydligen allergisk mot katt (WTF!?!?!) hund, kanin, häst, timotej, björk, mögel och gråbo. Vart fan kom det här i från?!?! Har ju aldrig tidigare känt av något av dessa (hund vet jag väl egentligen inte eftersom jag nästan aldrig varit nära hundar) men allt de andra. Jag fan levt nära katt i 20 år utan att känna något..och häst har jag ju träffat en del hos bekanta och kompisar. Kanin hade jag i ca 5-6 år utan att känna något alls.. Timotej, björk, gråbo har jag ALDRIG haft problem med utan jag har alltid kunnat vara ute på sommaren och våren. Mögel har inte varit något problem då jag vistats ganska mycket i hus med mögel (hade bland annat mögel i lägenheten i Hultsfred men det kände jag aldrig av)

Kan seriöst Frasse verkligen framkallat allt detta på tre veckor? Eller är det tatueringen som utlöst det hela? Jag vet seriöst inte vad jag ska göra. Att leva utan djur är inget alternativ men jag vet inte om man orkar vara trött jämt heller? Vet att det finns vissa behandlingar och liknadnde och det finns ju tabletter, men jag vet inte om alla behandlingar funkar eller är bra och inte heller om det är bra att gå på tabletter jämt.

Vad som än händer så vet jag i alla fall att jag inte tänker leva ett liv utan djur. Skulle inte klara det psykiskt. Så det måste bara lösa sig




Kommentarer
Postat av: Jessica

Värt att kolla upp den behandlingen pappa gjorde kanske? Och NEJ det är INTE bra att gå på tabletter jämt!

2011-06-21 @ 23:03:47
URL: http://expectansy.se
Postat av: sofia

neej, vad hemskt... men det måste ju finnas behandlingar??? det finns de ju mot allt annat så

2011-06-22 @ 14:13:40
URL: http://stellaire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0