text-align:center;

Bicom bioresonansterapi

Nu har jag suttit och letat som fan på nätet efter "botemedel" mot allergier och har hittat något som heter Bicom bioresonansterapi. Är det någon som hört något om denna behandling och vet om den fungerar eller inte.
Vad jag läst så är detta en metod som används i andra länder så som tyskland och danmark men att den inte fått genomslag i Sverige än trots att den funnits i 20-30 år. Det finns väldigt lite information om det på nätet och nästan inga kommentarer, varken positiva eller negativa. De som finns är skriva av folk som säger att det bara är bluff och båg eftersom det låter luddigt i beskrivningarna och inga säkra källor anges eller av folk som säger att de testat och  blivit botade (ja de kan fått betalt för att skriva så). Vissa enstaka har skrivit att det inte fungerar, men eftersom de som utför terapin säger att 80% bli helt botade så är det väl inte så konstigt om det inte fungerar för alla. När jag räknade lite snabbt på det kommer det som mest att kosta ca 6500kr och det kan tyckas vara mycket pengar men fungerar det kan jag lätt betala det dubbla (nästan i alla fall :P)

Så ja.. vill bara höra om någon av er vet något om denna behandling. Eftersom jag inte riktigt vet hur man gör så orkar jag inte skriva en förklaring på vad den innebär att gå igenom denna behandling. Men googla om ni är nyfikna. Finns flera företag som har denna terapi i sitt utbud så positiv info vinklad från de som utför terapin finns det gott om.



Kommentarer
Postat av: sofia

vad synd att jag inte visste att jonne var där... det hade vart kul att se :)

2011-06-22 @ 14:15:06
URL: http://stellaire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0