text-align:center;

Ut och gå

Nu ska jag och Erik strax ut och gå och se oss omkring i Tampere. Vi ska gå omkring och bara ha det gött (och ja, jag kommer vara så nördig att jag kommer få omkring i Tammela bara för att Jonne och co bor där xD)
Sen kanske vi ska gå förbi en skoaffär med, hittade nämligen ett par snygga skor i går, men de var sjukt dyra (i alla fall för en student som mig som nyss bokat en London resa för 4-5 tusen.) fast jag överväger ändå att köpa dem. För jag har inga liknade sådana skor tidigare..och de var ju så snygga..

Dagen till ära är jag mer vitklädd än jag varit på länge. Okej, det är väl inte så vitt, men mer vitt än va jag är van vid, men jag gillart




Kommentarer
Postat av: Steffy

sv:

Jag fixar mig, ska snart dra till ett köpcentrum med mamma o syrran :)

2011-07-22 @ 13:03:23
URL: http://steffyslife.blogg.se/
Postat av: M *

- have a nice weekend!

2011-07-22 @ 14:31:09
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0