text-align:center;

Mätt och belåten

Kom nyss hem från stan. Har suttit på strandgatan med Sunita och käkat bakpotatis och snackat skit. Fan va kul det är att träffa alla gamla kompisar som man inte träffar så ofta. Vi pratade om allt och inget och hon ville att jag skulle hjälpa till och dekorera och planera inför henne bror bröllop. Hon bara "men du är ju bra på event och dekorationer typ" men jag vet inte.. Vi får väl se hur det går. Ska bli rätt kul i alla fall. Styling är ju ett stort intresse.

men men..nu är jag trött så nu ska jag nog snart sova!
Ha det gött!!


Kommentarer
Postat av: belsas / elsa

SV: Det tror jag att du är! Fast jag håller med dig om att man ju bara lägger ut fina bilder! :P

2011-07-04 @ 07:25:28
URL: http://belsas.blogg.se/
Postat av: Tilda

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-12 @ 18:10:45
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0