text-align:center;

Lägesrapport

Första jobbdagen är avklarad och jag har väl inte så mycket att säga. Jobbade i ackrediteringen och checkade in funktionärer. Både jag och Isabelle var sjuuukt trötta och sega hela dagen, och såg nästan inga band alls. Några låtar på Bullet for my valentine, något band jag inte vet vad de hette och halva Alice Cooper (Nej, vi orkade inte se hela för vi ville inte gå hem utan vi åkte med sista bussen)
Maten var riktigt bra faktiskt, blev väldigt överraskad. Om man jämför med tex paellan som vi fick när jag jobbade på Sweden Rock förra året så var detta supergott!!
Blogguppdateringen härifrån är väl inte den bästa, men jag hinner inte och när jag änndå inte har någon kamera med mig så kan jag ju inte heller ta några kort så de inlägg jag skriver blir ju ändå inte så snygga :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0