text-align:center;

Skönt att vara hemma!

 

Gud va underbart det är att vara hemma i Trollhättan! Älskar seriöst att vara här!!

Idag har varit en skön dag. Först försökte jag plugga lite, men gav ganska snart upp (mamma har lovat att hjälpa mig på lördag så jag skiter i det tills dess :p) Sen så har jag bara tagit det lugnt och vid fem åkte jag till Oden för att se på Daniel som var med i en modevisning. Han såg riktigt proffsig ut så jag blev riktigt stolt haha
Sen drog jag och Daniel till Anna och det var så mysigt! Jag saknar THN och min vänner!!

Gick förresten in på din sko innan och hittade dessa som jag blev sjukt sugen på. Men jag var faktiskt så duktig så jag provade dem inte ens. Det är tur att de inte är lika snygga på bild som i verkligheten, för nu blir jag inte så ledsen för att jag inte köpte dem. (jag har skoshoppingproblem, jag vet!)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0