text-align:center;

YouTube

Efter att ha suttit på youtube en längre stund nu så slutade det som vanligt med att jag kollar på en massa NGT-klipp. Tror seriöst Gud, eller djävulen placerat något i min hjärna så att jag inte kan komme i från Negative. Förlåt om jag alltid bombar bloggen med en massa Negativeskit, men det är inte mitt fel. Skyll på Gud..eller nej, jag vet. Jonne är säkert någon sån där konstig hemsk sak som gör alla sina fans till zombies, så det är därför jag skriver detta inlägg nu. Jonne har tagit över min själ..

Nä..men eftersom jag vet att Annie gillar all skit jag lägger upp så är detta inlägg för henne..

Så njut av Negative nu Annie och erkänn att du är lite ledsen för att vi inte har råd och kan åka och se dem :P Det är jag i alla fall











Nä nu får det räcka..

Kommentarer
Postat av: Becca

Va tycker du? Systemkamera eller vanlig digital?? :D

2011-02-23 @ 21:19:04
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Annie

Nämen ååh :D vad glad jag blev! Älskade last hero-klippet! Och lost soul-klippet också! :D Haha. Men hallå, var det sir christus som var den andra gitarristen i devil? Hade inte han hoppat av då? Eller var det nån annan? :P Haha. TACK i alla fall! :) KRAM!

2011-02-23 @ 22:27:44
URL: http://vivavivace.blogg.se/
Postat av: Annie

och ja, jag erkänner, jag är ledsen för att vi inte kan se dem!! :P Men blir det inte snart så kör vi på spanien! ;D

2011-02-23 @ 22:29:22
URL: http://vivavivace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0