text-align:center;

Vill resa

Den här dagen har gått så otroligt segt, men ändå fort på samma gång. Hatar livet i Hultsfred. Det är inte roligt. Men har ingen lust att göra något :( Fy fan va jag längtar till sommaren, för då ska jag göra saker igen.. Just nu känns allt tungt och sjukt jobbigt eftersom att jag vet att jag bara har massa tråkiga saker nu framöver. Jag vet att denna våren kommer bli jävligt tuff, och ser absolut inte framemot kalkyleringstentan som är i maj, som tydligen bara 20% brukar klara.. *Suck* Jag vill verkligen resa, jag vill ha pengar, jag vill ha roligt och få uppleva saker. Ge mig värme, spännande kulturer och exotiska frukter & djur.




Just nu vill jag boka in saker i sommar, resor och liknade men folket jag ska resa med vet ju inte när de har semster. Jag och Daniel pratade ju om att åka till Syd Afrika, men det är nog lite väl mycket planering inför det så det får nog bli något annat. Dessutom så har jag väl egentligen inte råd att åka så långt.. och sen så vore det kanske bättre att åka till något "lättare" ställe första gången man åker själv utanför skandinavien. Jag menar jag är ju en fegis och inte så resvan, så det vore kanske bättre. Problemet är ju då bara att Daniel inte vet när han kan, så vi kan ju inte boka något, men jag vill boka nu. Behöver få veta att det och det datumet i sommar kommer jag faktiskt få göra det här och det här.. men men.. Vad ska jag göra åt det. Och Finlandsresan med Erik går ju inte heller att boka för han vet ju aldrig förrän jättesent varje år när han får sin semster :( Usch! jag behöver få veta för att orka. Behöver mina små mål!

Fan va jag klagar jämt egentligen.. fast jag tänker inte be om ursäkt. Detta är mitt liv och bloggen illustrerar väl det eller något..så ja..ni får helt enkelt stå ut

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, vad jag känner med dig! Jag har inte ens fattat när fan vi slutar denna termin, eller när vi börjar igen... Vi hade ju vår "tuffa" termin förra terminen, höll på att dö! Nu är det lugnare, men fortfarande jobbigt :( Jag vill bara vinna på Triss, slippa sommarjobba, slippa läsa sommarkurs och bara chilla! :D Det är mitt mål! Ska fan köpa tian lott idag och vinna 120 000 spänn! ;) SÅ det så!

2011-02-18 @ 10:20:11
URL: http://expectansy.se
Postat av: Annie

Jag vet att det är litet men du har ju alltid våran restaurangmiddag att se fram emot :) ;)

2011-02-21 @ 11:51:42
URL: http://vivavivace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0