text-align:center;

Tatueringstid och bowling

Tjenixen!

Nu är jag äntligen hemma i THN :D (HAAHHA det var rätt komiskt att jag skrev "Äntligen hemma" för jag hörde precis Martins Timells stämma från tv-rummet xD Okej, det var nog bara jag som tyckte det var kul)

Jag var inte ens ett dygn i Hultan, men det räckte och det är skönt att vara hemma :P I morgon ska jag träffa Annie :D :D och då bär det även av till Red Rocket för att boka tid för min lilla tattoo..WOHOO! :D Äntligen säger jag bara. Så skönt att jag tillslut samlat mod och verkligen bestämt att jag ska göra det nu framöver.

Sen på eftermiddagen blir det bowling. Det ska bli sjukt skoj! Blev verkligen överlycklig när Daniel frågade om jag ville bowla.

Dagen har varit ganska bra annars, tågresan gick bra och föreläsningen funkade.. Nä nu har jag väl inget mer att säga.. Tänkte lägga in en bild, men hade visst bara 10 stycken bilder allt som allt på datorn här hemma så det blev väl ingen charmerande. Detta är för nästan ett år sedan när Erik blev firade här hemma. Jag har för mig att han fick en vattenkokare haha. (Kolla förresten va långt hår jag hade. Jag saknar det!!)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Hihi, lite kul att vi gör våra på samma ställe :) När vi inte bor i den staden längre :p Hihi, du får be Annie ta bild innan de lägger på plasten ;)

2011-02-10 @ 02:28:06
URL: http://expectansy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0