text-align:center;

Städa

Hejsan!

Idag har varit en riktigt seg jag. Föreläsningen i affärsredovisning släpade sig fram.. men nu är jag äntligen hemma (Ellr ja, det har jag ju varit i en timme nu) och det är skönt. I morgon är det "bara" grupparbete som gäller så det är bra. Inte lika segt som föreläsningar. Sen i mogon kväll kommer Erik också! :D Då ska vi börja flytta lite saker från min lägenhet. Jag flyttar ju om två månader och Erik ska ha mitt vitrinskåp, så han tänkte ta med sig det hem redan denna helgen. Jag kommer få möblera om lite i lägenheten då eftersom det kommer bli för jävla tomt på ena väggen annars :P Men men, det blir nog bra.

Mamma skickade in min systemkamera idag och tacka gud för det alltså. Saknar att inte ha någon kamera, så jag hoppas reparationen går fort. Den det är ju ett känt fel i alla fall, så det borde inte ta så lång tid.

Nähäpp, nu ska jag återgå till det jag gjorde innan mamma ringde och jag hamnade i soffan vid datorn. Jag ska sortera papper och grejer och ändra om i mina lådor och skåp.

Ha det gött!



Såhär ser det ut just nu :P

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥ - tävling med cocoo.se just nu !

sv; fy vad jobbigt !:(

2011-02-04 @ 17:27:12
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥ - tävling med cocoo.se just nu !

sv; jo de tär bra, självdå?:)

2011-02-05 @ 21:08:44
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0