text-align:center;

Plugg

Godmorgon världen!

Idag skiner solen och då blir jag på strålande humör :D
Ska försöka hinna gå ut och gå, men först måste jag plugga affärsredovisning :( Men det är på tiden nu eftersom jag inte tagit tag i det tidigare.

Förresten, för ett år sedan och två dagar sedan flyttade jag till Norge, tänkt va mycket som har hänt sen dess. När jag satt på bussen till Oslo den 10:e februari 2010 visste jag inget om hur annorlunda mitt liv skulle bli kommande år, men det är verkligen mycket som hänt..

Nä nu ska jag käka frukost.. ha det bra




Så ser den ut i dag :P


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fy fan vad fin den är! :D Så Karinig ;)

2011-02-13 @ 21:38:42
URL: http://expectansy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0