text-align:center;

Kort

När jag kom hem från skolan idag möttes jag av en trevlig överraskning. Hade fått ett fint kort av Jessica :D Blev jätteglad, trots att jag egentligen hatar alla hjärtans dag. Tycker denna dag är onödig så jag brukar inte fira, men jag kan säga att när man bor långt i från allt och alla så kanske man borde fira, för oj va roligt det är med kort.


Detta var visserligen inget typiskt alla hjärtansdags-kort för det var ett kort som jag skulle fått när jag fyllde år egentligen. Det kanske är därför jag gillar det extra mycket :D Jessica skrev att hon tyckte tjejen påminde om mig, och det tog jag som en komplimang för hon var fin. Ser dock inte likheten själv, men kanske var det det stora håret som påminde henne om mig :)


Jessica, jag lovar att rama in det:)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hihi :D Yay! Blev så glad att det kom fram idag ;) Jag tycker det OSAR Karin om hela bilden :D Ja, bra att du lovar ;)

2011-02-14 @ 22:57:44
URL: http://expectansy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0