text-align:center;

God morgon

Hallå!

Idag fick jag sova ut, och det var skönt för det var längesedan (Gick faktiskt upp tidigit varje dag hemma nämligen) Om en timme ska jag till Elin och Lina och jobba med bokföringstjohejset inför caset på torsdag, och sen när jag kommer hem så ska jag bara slappa och mysa. Hoppas på att denna dag kommer bli toppen.

Jag hatar verkligen att inte ha någon kamera, för då kan man inte ta några bilder och liva upp blogginläggen. Jag kan ju visserligen fota via camen men det blir inte bra, så därför slänger jag nu upp en bild på Jonne och hans kära bror Ville (Som för övrigt min cpkatt är döpt efter ;)) som jag hittade idag på NGT's forum. Jag gillade verkligen denna bilden, dels för att Ville faktiskt är snygg igen och dels för att jag älskar stället de står på :) Det är älskade Tampere..Alltså shit, jag och Erik måste verkligen dit igen i sommar. Är så mysigt att sitta där borta på grässlätten som är till höger på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0