text-align:center;

God morgon

Hallå!

Idag är en sån dag då jag helst skulle vilja gå runt i linne och trosor hela dagen, och bara ligga i sängen och slöa.
Men det får jag inte, har grupparbete som väntar så om en och en halv timme ska jag vara hos Moa..*suck*

Jag orkade inte äta bröd och yoghurt till frukost idag så jag tog pastan från i går och sitter nu och äter pasta med pesto och grönsaker. (Tack Annie för att du lärde mig denna enkla maträtt :P)

Förresten Annie, kul att du gillade inlägget :P Och ja visst kan man inte annat än att älska Lost Soul-klippet, det är lätt det bästa. Gick in på bloggen själv idag, för jag hade glömt vilka videor jag lagt in, men jag kunde inte se alla.. Var det så för dig med. Jag hade lagt in 6 stycken men bara 5 visades..konstigt..
Nej är det inte Sir i Devil-klippet. Det är Gary, som var hans ersättare i typ ett halvår tills NGT bestämde att de vore bäst om de fortsatte själva utan en andra gitarrist..
Fan, jag saknar Christus sååå mycket..

Nä nu måste jag nog skynda mig, ha det bra!



Min mat!! Fan jag vill ha kamera snart, så att man kan ta normala bilder på saker igen...

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: okej :)

Jo har du hört talas om filmen

"Hur många lingon finns det i världen"?? :D

2011-02-24 @ 14:04:24
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag kunde se 6 st klipp men de två första var samma, det var det när han bl.a improviserade ihop en ny låt :P

Jaha. Stackars Gary haha. Ja Christus var ju verkligen hur grym som helst på gitarr! :( Fan att jag skulle hoppa på när han hoppade av haha! xD

Ingen orsak för pastan förresten! ;)

2011-02-24 @ 15:18:46
URL: http://vivavivace.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Ingenting :P Ska du göra nåt kul i helgen då? :)

2011-02-24 @ 16:05:08
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0