text-align:center;

Glad idag

Tjoho!

Idag är det en bra dag. Den började med att vi skulle ha caset i affärsredovsingen nu på morgon från kl 10 och det  skulle hålla på till 13, men eftersom vi var så snabba blev vi klara 11.45, vilket innebär att jag kan åka tidigare till Erik :D WIIIIIIE! :D Blev riktigt jävla glad faktiskt!

Just nu sitter jag och kollar på lifebutiken.se. Ska beställa hem lite helazym och magnesium för jag har inte ätit det på länge, men eftersom jag mår bättre av det så ska jag börja med det igen. Har även börjat äta psylliumfröskal igen, så nu kanske jag kommer bli lite mer positiv framöver när kroppen återigen börjar fungerar som den ska. Jag tror verkligen den behöver vara i fas om nu om denna termin blir så tuff som alla sagt, så därför ska jag börja äta alla tabletter och grejer igen för jag vill ju klara av allt utan att bryta ihop.



Är bra för matsmältningen i allmänhet,
men extra bra för mig i fall jag skulle få i mig mjölk


Nä, nu ska jag stänga av datorn och göra mig klar. Tåget går om 27 min :)





Kommentarer
Postat av: Nathalie

Okeej, jag har lagt till dig nu! :D

2011-02-19 @ 15:03:18
URL: http://exa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0