text-align:center;

Fullt upp

Fuck fuck fuck, såg nyss att jag nog har mer att göra än va jag hade räknat med nu i mars. Hur i helvete kunde jag missa att det skulle bli såhär? Det värsta är att jag inte kommer kunna träffa Erik alls typ :'( 
Har en gruppuppgift som ska lämnas in och två tentor med mindre än två veckors mellanrum. Och uppgiften ska vara inlämnad samma dag som första tentan. Fan! Och så har jag bokat in en hemresa, och så kommer Daniel nästa helg, och sen så ska jag hinna flytta med..

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH hur kunde det bli så här dumt :( Jag hatar att plugga!!!!!!!



Nä nu blev jag riktigt deprimerad.. Om man ändå hade haft en katt att gosa med.. GUD va jag längtar till hösten då jag ska skaffa mig en fluffig liten sak som kan trösta mig när jag har mycket att göra.



Min saknade älskade goskatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0