text-align:center;

Flyttstädning

Nu när Daniel och John åkt (John kom hit i går eftermiddag) så har jag flyttstädat lite och packat som fan. Egentligen borde jag väl plugga men som vanligt är allt annat mycket roligare. Nu står det flyttkartonger i hela lägenheten och jag vill bara få flytta. Vill att mars ska vara över så att flytten, båda arbetena och de två tentorna är över. Det ska bli sjukt skönt och då ska jag börja leva igen..


Och så en bild för att liva upp :P
Hittade denna när jag kollade bland alla mina sparade bilder på USB-hårddisken.
Det var en rolig resa det :P Speciellt när vi trodde att vi skulle bli mördade och aldrig skulle hitta ut ur skogen.

Kommentarer
Postat av: Annie

Hahaha ååh vilka minnen xD döööh saknar mitt långa hår haha! Lycka till med flytten! :)

2011-03-01 @ 11:53:07
URL: http://vivavivace.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Hoppas flytten gick bra. Kan va riktigt jobbigt sånt där, speciellt om man har mycket annat att tänka på.

2011-04-12 @ 16:07:52
URL: http://flyttstad-nacka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0