text-align:center;

12 dagar kvar..

Hej!

Först måste jag bara säga att det nog inte bli något Växjö, eftersom den inriktingen jag vill gå inte finns där :( Blev så sjuuukt ledsen när jag fick svaret.. men jag försöker att inte tänka på det mer nu..

Nu är det bara 12 dagar kvar för mig i min lägenhet (som jag ska vara här alltså). Fram tills i går har jag bara varit glad över att snart få flytta, men igår slog det till. Shit, detta kan vara mina 12 sista dagar någonsin som jag bor själv..Plus att detta är de 12 sista dagarna som jag får bo i min lilla mysiga lägenhet. Jag kommer sakna den..i alla fall på vissa plan..

För er som inte hängt med på vad det är jag håller på med nu, så är det så att jag ska flytta ihop med en tjej i klassen för att bo hos henne i april och maj. Och sen till hösten blir det att bo hos Erik och pendla. Ja det är långt att pendla, men vi har bara 1-2 föreläsningar i veckan till hösten så det ska nog gå.

När jag började packa igår så tog jag mig en noggrann titt på denna skapelse. Ni gamla bildare hoppas jag får en flashback av den ;) Det fick i alla fall jag



Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh JAAA! Lilla Erik plattan ;) Thihi, jag älskade att hänga i keramiken... Fast händerna blev ju så äckligt sjukt torra :( Saknar att greja med lera!

2011-02-23 @ 19:33:03
URL: http://expectansy.se
Postat av: Annie

Keramiken var ju inte min starka sida men vad glad och nostalgisk jag blev av att se Erik-plattan! :D Vad fin den är! Trist med växjö förresten ^^ Hoppas det löser sig så du blir lycklig med tillvaron i alla fall!

2011-02-23 @ 22:33:43
URL: http://vivavivace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0