text-align:center;

Ullared

Nu bär det av till Ullared igen, men nu är det faktiskt ett bra tag sedan jag och Erik var där tillsammans. Jag har väl varit där ett par gånger i år, men han har inte varit där sedan i början av året. Egentligen ska jag inte ha något speciellt, men Erik behöver handla lite så jag hänger väl med. Är ju alltid roligt.
Sen ska vi käka kina/thaimat med när vi är där tror jag, och det tackar man ju aldrig nej till. På tal om mat så åt jag och Erik lax igår. Det är konstigt nog första gången vi lagade det tillsammans, trots att jag är lite laxgalen :P Men ja, det var i alla fall väldigt gott, och jag hann typ äta upp min första portion innan Erik ens fått igång filmen vi skulle se på haha.



Och eftersom jag tyckte det såg så himla aptitligt ut så var jag ju bara tvungen att fota. Nördigt jag vet!

Kommentarer
Postat av: Foto & livet som nybliven mor

åh läckert!

2011-08-08 @ 14:22:15
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0