text-align:center;

Svamp

Åh mysiga dag! Först var vi vid fallen eftersom Erik aldrig har sett fallpåsläppet...


Sen bar det av till skogen för att plocka kantareller. Jag och Erik gjorde det förra året också och tyckte då att det var så mysigt, så vi begav oss ut i år igen. Tråkigt för mig baras att jag ramlade ner i ett djupt dike så jag fick vatten i ena stöveln. Efter det var jag inte så glad, men det var ändå härligt att gå runt. Gillar att gå i skogen, och det gjorde Frasse också :D Sen hittade vi faktiskt ganska mycket svamp och det gör ju det hela ännu roligare :D





Ser ni hur mycket det är i påsen eller?!



Mindre roligt att rensa skiten sen :P Vilken tur att mamma gör det åt mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0