text-align:center;

Kjolar

Gud, det slog mig nyss att jag nästan aldrig använder kjol längre. Låter inte det väldigt o-Karin-igt att inte göra det. Blir nästan sur på mig själv. Kjol är ju lätt ett av de bästa plaggen. Jag saknar alla mina korta små fluffiga och vida kjolar och jag skulle lätt vilja ha en ny sådan. Därför kollade jag nyss runt lite på nätet, men jag hittar seriöst nästan inga snygga fluffiga kjolar. Är väl inte modernt längre kan jag tro :( Tråkigt, jag som ville ha en ny!

Hittade i alla fall några få sötsaker.

 





$22,50 Yesstyle.com






210 kr från shopbyalexandra.se






599,75 kr Smartgirl.se



Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv:hej :) oh vad fintack :D

2011-08-25 @ 20:23:52
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0