text-align:center;

Canon PowerShot G12

Nu har jag och Erik bestämt att vi ska köpa en Canon G12. Trots att vi inte är några fotonördar gillar vi att ha bra kameror. Både jag och han älskar min Nikon D90, men jag blir så trött på att bära den i bland. Den vägar ju lite så att säga. Därför ska vi nu införskaffa oss den lilla nätta G12:an. Och eftersom vi inte är så insatta och inte har någon favorit mellan nikon och canon, tänkte vi att en canon kunde vara kul att testa denna gång. Jag har haft en del nikon kameror, men aldrig en canon så nu är det väl på tiden. Dessutom har jag hört och läst mycket bra om den så den verkar vara bra :D



Bildkälla

Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

:) <3 Najs najs <3 jag ääälskar hello kitty :) Helt underbart!

2011-08-09 @ 16:06:45
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Amanda Jonsson

hoppas du har några jättefina sista sommarlovsdagar! :')

2011-08-10 @ 21:50:20
URL: http://ajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0