text-align:center;

Believe



Då var den äntligen klar, den efterlängtade "Believe"-videon som alla fans väntat så på. Jag har inte brytt mig så mycket eftersom jag inte gillar låtarna på Neon speciellt mycket, men jag måste säga att Believe växte efter att jag sett videon. Visserligen har jag tyckt bättre och bättre om den nya skivan allt eftersom tiden gått, eftersom Neon är det enda albumet jag har och har haft på min mobil de senaste året som är "min muisk" (har haft Erikmusik också eftersom det är hans gamla mobil jag har) Anlednignen till det är att det aldrig blir av att byta och lägga in ny musik och eftersom jag åkt sjukt mycket tåg har jag titt som tätt lyssnat på musiken ändå.

Även om jag fortfarande tycker att hela skivan är smörig och mainstream, kan jag inte låta bli att älska videon! Gillar att alla filmas, att de körde på med inspelningen fast att Larry hoppade av. Så, tummen upp trots allt! :D


(Sen är ju Jonne alltid Jonne liksom ;) )

Kommentarer
Postat av: Ewa

Värst vad Jay är uppumpad. ;]Mysig video vid sjön MEN en fråga.. varför har Jonne den där masken helt plötsligt? Jag hoppade lite i videon så kanske missade sammanhanget. ;]

2011-08-30 @ 11:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0