text-align:center;

Inget Thn

Hej!

I dag är en sorgensdag.. jag ska nog inte hem till Trollhättan i helgen :( ;(
Men nä.. så farligt är det väl inte men det känns tråkigt nu när jag planerat in det. Anledningen till att jag inte ska hem är att Erik inte har köpt något ny bil ännu. Tanken var att jag skulle åka till honom på torsdag och sen skulle vi tagit bilen upp på på fredagen och åkt ner till honom igen på söndag och så skulle jag åkt hem på måndag. Men ja, eftersom han inte har bil och han inte vill ta tåget så blir det inget. Först tänkte jag att jag kunde åka upp själv men sen kom jag på att jag inte kommer träffa Erik på ett bra tag då..och ja.. då bestämde jag mig för att åka till Erik denna helgen och ta THN nästa. Trots att det inte är så långt till nästa helg känns det lite tråkigt. Hade verkligen sett framemot denna helgen i THN. Hade sett framemot att träffa Anna och Daniel och att få åka till Överby och shoppa. Att jag inte får träffa familjen är okej eftersom de var här i helgen, men annars hade jag väl varit "ledsen" över det med.. men men.. käkade precis två muffins som tröst och nu känns det faktiskt lite bättre:)

Men annars har dagen varit bra. Har varit en lugnt i skolan, med grupparbete och data. Så skönt att jag är klar med datakursen redan nu också. Egentligen bestod den kursen av 2 föreläsningar och 2 "labbar", men jag gjorde klart allt idag så jag behöver inte gå på nästa labb och föreläsning. Fett niiiice!;)
Även morgonen var bra idag! Jag vaknade och var  utvilad( :O ), och hann till och med sminka mig lite extra

Ögonskuga & grejer

 


Sen så fick jag äntligen hämtat ut min cykel, som man får av kommunen om man folkbokfört sig. Den är riktigt fin, men jag har tyvärr inte fixat sadeln än, så jag når knappt ner att trampa.


Cykeln är från Pilen Cyklar AB, och de görs i Målilla som inte ligger så långt här i från.. så det är ju säkert därför man får just en sådan.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Va gärna med i min tävling om du vill! :)

2010-09-27 @ 21:50:45
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0