text-align:center;

Flera besökare

Haha jag har nästan aldrig kommenterat någon random människas blogg förut, men så var det en som skrev en kommentar här på bloggen. Någon som antagligen massa kommenterade i folks bloggar och då tänkte jag "Hmm undra om antalet besökare kommer öka idag om jag kommenterar lite" och tro fan att det gjorde det. En hel del! Shit, det borde ju seriöst inte vara svårt att bli känd via bloggen om man bara låg i lite. Hade det inte varit för att jag inte egentligen vill hade jag seriöst försökt. Tänk om man skulle kunna börja tjäna pengar.. jag skulle fan bli överlycklig för 500 spänn i månaden. Nä fan.. jag börjar bli pengagalen.. alltså jag tänker hela tiden på massa tänkbara sätt att tjäna pengar på. ÅÅh varför pluggar man.. jag vill resa, shoppa och leva livet.. *suck*.. men men så desperat är jag väl inte ändå..för hade jag varit det kunde jag ju bara sålt mina trosor.. eller vad säger du Jessica? xD

Kommentarer
Postat av: liindblaadss

tack för du är med :) drar en vinnare innom kort :)



//liindblaads

2010-09-26 @ 23:41:17
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha, jag är oxå pengagalen! Får panik typ jämt när jag handlar. köpte mat och var nästan tvungen att hyperventilera :o Nej, men alltså det hade vart fett bra att tjäna pengar på bloggen ju... Men har inte riktigt så många läsare att det hade funkat.. Jag vill oxå bara resa mysa och shoppa. Jag kom på det igår att jag är fan för "bortskämd" att jag måste hitta en rik jävel att gifta mig med :p Värsta bra ju att bli sjuksköterska, då träffar man ju massor av läkare och de tjänar bra ;) Haha, ja om du vart desperat hade du väl gjort det! :D Tycker fortfarande att det är helt stört att folk köper dem och att tjejer säljer dem! Herregud! Jag skulle aldrig köpa någons gamla kallingar :s Bläh liksom!

2010-09-27 @ 07:44:05
URL: http://expectansy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0