text-align:center;

Välkommen

Hej hej!

Japp, nu är det så att jag startat en egen blogg. Ni kanske undrar varför och det gjorde jag med först men det finns några anledningar

  • Först och främst känns det sjukt dumt att ha en blogg ihop med någon som aldrig skriver
  • Jag är riktigt trött på att försöka göra designen till den andra bloggen
  • Och sen så är det ju väldigt fräscht med en ny :)
Nackdelen är ju bara den att nu är bloggen bara fokuserad på mig.. och det känns bajs. Känns som att detta är mitt ställe där jag ska "visa" upp mig, fast att jag hellre vill gömma mig.. Jag har sagt 1000000 att jag aldrig ska starta en helt egen blogg för att jag tycker det kännas dumt och fel.. men ja..nu har jag gjort det i alla fall... så..

SÄG HEJ DÅ TILL KAKOCHDONK.BLOGG.SE &
VÄLKOMMEN VÄLKOMMEN TILL THECHOCOLATECOOKIE.BLOGG.SE

(Jag vet att det är ett jävligt långt bloggnamn, men eftersom jag inte satsar på att bli nästa Kenza så gör det inget. Ni som är mina vänner och vill läsa om mitt liv får fan ta och lära er den, eller typ lägga till den som favorit)





Kommentarer
Postat av: sofia

vad trevligt med en egen blogg :).

2010-09-26 @ 10:19:18
URL: http://stellaire.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Tjaa hur är din söndag ?



//liindblaads

2010-09-26 @ 16:37:48
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Ewa

Ja, Daniel var ju lite lat med bloggandet. ;] Heja heja Karin! Jag vill gärna se bilder från den otroligt intressanta staden (haha) så man får se hur det ser ut där borta!

2010-09-26 @ 22:20:05
URL: http://todaywecanchangetomorrow.blogg.se/
Postat av: Annie

mycket trevligt initiativ ;) Haha jag vet, det känns precis som att man ska visa upp sig! undrar hur aktiv jag kommer bli i bloggvärlden..vi får se :P

2010-09-27 @ 13:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0