text-align:center;

Snurr snurr!

Hej!!

Satt nyss och funderade på vilken "dator" jag skulle blogga i från, men det fick bli den lilla :P Ser ju fan inte texten på tv:n liksom, men den är bra när man ska se på videor och sådant på internet.



Som ni förstår är jag alltså hos Erik nu :) Egentligen borde jag plugga..och jag ska det sen.. Ska bara blogga, sminka mig och laga mat först hehe.

I eftermiddag ska jag och Erik och hans far åka till Motala och kolla på bil till Erik. Jag blev värsta glad när jag fick reda på detta eftersom vi kommer åka hem till THN om bilen är så bra att Erik vill ha den :)
Erik sa att vi kunde åka i morgonbitti om han köper bilen och det tyckte jag först lät toppen, men sen kom jag på en ännu bättre idé.
Eftersom det är onödigt att åka fram och tillbaka till Motala så borde vi åka hem direkt till THN. Värsta idéen tyckte jag, men min fina lilla dröm blev krossad av Erik direkt.
"Ah men jag vill inte åka ifrån pappa bara sådär nu när han varit så snäll och följt med"
*Suck* Jag blev SÅÅ JÄVLA FÖRBANNAD.. men det visade jag inte..utan surade bara lite.
Men alltså jag förstår inte riktigt Eriks tankegång.. Visst Kennie är snäll som kör 2,5 h bara för att Erik ska kolla på bil, men han är ju trots allt hans pappa och föräldrar ska väl ställa up..eller? Dessutom så kommer vi ju ändå åka i två olika bilar hem. Vi kommer ju liksom ändå inte "umgås" och visst, Erik sa att vi kanske kunde äta ihop på vägen hem.. men det kan vi ju lika gärna göra i Motala innan vi skiljs åt.
Nä, usch.. ju mer jag tänker på det ju argare blir jag.. Det är så jävla irriterade, oekonomiskt och omiljövänligt!! Fan ta Erik i bland alltså!
Men men..Tur i alla fall att Annie skrev på Facebook att The Sims-musiken finns på Spotify. Blev riktigt glad av att lyssna på den.. Det är sjukt många minnen, simsgubbar, golv och möbler som ploppar upp i huvudet av den :D

Måste förrensten fråga er en sak (Hoppas på att typ Ewa eller Jess vet något om detta, för det känns som att ni skulle kunna veta det..eller i alla fall bör ni veta det efter era utbildningar)
Vad är det för fel på mig om jag blir yr hela tiden? Alltså så fort jag gör något snabbt? Typ som när vänder mig förfort i sängen eller böjer mig ner för fort? Är det brist på något? En helt normal grej som går över? Eller är det något fel? :P Alltså det svartar inte för ögonen sådär som det kan göra i bland, utan det snurrar till helt och så tappar jag balansen. Kan även hända att det bara snurrar till när jag sitter ner..

Nähä, nu väntar badrumsspegeln och sminket på mig.. Ha det nice! (Tänk det med samma röst som Dagge i Richard Scarrys äventyrvärlds har.. Alltså tänk "Ta det lugnt" fast "Ha det nice" För det är så jag tänkt att man ska tänka..höhö xD)


Kommentarer
Postat av: Ewa

Alltså, det kan ju bero på massa olika saker. Jag hade t.ex. så när jag levde på skräpmat, åt godis och drack läsk hela tiden och aldrig lämnade soffan typ. Jag hade sjukt höga blodsockervärden vilket gjorde mig väldigt yr och jag var nära på att svimma flera gånger på en dag. ;P Så en anledning kan vara högt blodsockervärde.



Sedan kan det ju vara näringsbrist. Har du slutat med kolhydrater så kan det bero på det t.ex. Det kan också bero på stress eller att du dricker för lite vatten. Har du långa mellanrum mellan måltiderna kan det också påverka. Som sagt, kan vara många olika saker.

2010-10-03 @ 11:07:53
URL: http://todaywecanchangetomorrow.blogg.se/
Postat av: Annie

hahahah åååh vilka minnen, älskade richard scarrys äventyrsvärld xD "ta det lugnt" hahaha!! Glad att pigga upp med the sims musiken förresten :)

2010-10-04 @ 19:13:42
URL: http://vivavivace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0