text-align:center;

Superduper immunförsvar

Att ha ett bra immunförsvar betyder inte att man aldrig blir sjuk, det betyder att man blir friskt fort. När jag var liten och blev förkyld genomgick jag ett antal förkylningssteg som varje steg varade rätt länge. Först fick jag ont i halsen och detta kunde väl hålla i sig en halv vecka eller något. Sen blev jag snorig, först rinnig snuva ett par dagar och sen kom det gula (Jag vet, visst är jag fräsch som berättar) och även den höll väl i sig ett tag..Sist men inte minst kom givetvis hostan som man aldrig blev av med.
Jag vet att jag har bra immunförsvar, men de senaste åren har det verkligen överträffat sig själv.
I förrgår kväll fick jag ont i halsen, i går på dagen kom rinnsnuvan och idag vaknade jag med det gula snoret. Hostan kommer nog snart, vilket innebär att jag snart är friskt. Det är fan nice alltså :)


Gjorde en smoothie på hallon, banan och apelsin igår, kan denna ha haft någon invärkan på mitt snabba tillfrisknanden? Ärligt talat så tror jag inte det. Det är helt enkelt bara så att mitt immunförsvar är bäst :D


Kommentarer
Postat av: love&peace

Gott med smoothie^^

2010-10-18 @ 11:34:50
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0