text-align:center;

Suck

Jag vaknade nästan precis. Livet som student är ändå rätt skönt. I alla fall de flesta dagar eftersom man är "ledig" så ofta. Visserligen vaknade jag när Erik gick och sen så glömde han släcka en lampa så jag var tvungen att gå upp *suck*
Sen så väckte jag även mig själv vid halv åtta och ringde fastighetsgubben igen för att påminna honom om mitt avlopp. När han svarar så hör jag inte vad han säger men jag prsenterar mig och förklarar att jag ringer för att påminna. Gubben på andra sidan luren låter oförstående och sedan visar det sig att det inte är samma gubbe. Han jag pratar med var tydligen ny och skulle ta över efter den andra eller nåt. Jag fattar inte varför den första inte kunde sagt i tisdags att det inte var han som skulle jobba på torsdag.. jag blir så trött på det.. men han den nya verkade mer förstående. När jag sa att jag inte var hemma för att det inte går att gå på toa sa han "men oj, det var ju verkligen inte bra" så jag hoppas på att han fixar det i dag nu :D

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Tack för att du va med i dagens blogg :)

kolla om du är vinnare :)

om inte så ligger en ny chans uppe idag :)

2010-10-28 @ 11:41:53
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0