text-align:center;

Skor

Hej hallå!

Går lite trögt med schlageruppgiften så jag bloggar lite istället. Besöket hos tandläkaren gick bra, fast jag fick väl inte det svar jag ville ha. Anledningen till att jag var där var för att jag tycker att mina framtänder har flyttat på sig sen jag blev av med tandställningen (som visserligen är typ typ 8 år sen men i alla fall) och jag vill ju inte att de ska flytta sig mer så det var därför jag gick till tandläkaren.
Tandläkaren sa att han inte trodde att de flyttat sig, men att han skulle ge mig en tid till någon som visste bättre eller nåt. Men men..vi får se hur det blev. Han berömde annars mina tänder väldigt och sa att de var vita och fina :D

Trippen till Överby blev däremot lyckad. Köpte bland annat dessa

Som man både kan ha ner eller uppvikta.

 

HM hade dock inga öronmuffar, och tjejen i kassan visste inte om de skulle få in några heller.. så ja..blir väl till att beställa ett par istället

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0