text-align:center;

Redovisning

Heeeejsan!

I dag vakande jag en hel timme innan alarmet gick så jag var i princip klar när jag skulle gått upp :P
Denna morgon har känts lite annorlunda. Har jag inte känt mig som mig själv, plus det att jag känt mig typ 10 år äldre..minst. Först åt jag en stadig frukost bestående av havregrynsgröt med kanel, socker och hallon och det är inte likt mig eftersom jag tycker att havregrynsgröt är tråkigt.. (Men jag hade seriöst inget annat att äta, måste verkligen handla på måndag xD)
Sen strök jag mina kläder (1000 vuxenpoäng till mig) och gjorde jag mig i ordning inför seminariumet och nu ser jag ut såhär

















Proffsigt..eller hur! :D Värsta affärskvinnan :)


Nja, kanske inte. Men jag känner att jag behöver tröjan att gömmma mig under. Känner mig såå himla gammal i min nuvarande klädsel. Eller vad säger ni? Blev jag inte helt plötsligt bara 10 år äldre. Trots att det bara är kläderna som skiljer.

















Eller? Kanske inte..Det är nog bara jag som är ovan :P Men det ska faktiskt bli riktigt roligt att redovisa. Ska bli kul att se folks reaktioner. Speciellt över hur Elin och Lina kommer se ut. De är ju sleaze-rockare egentligen så det lär ju bli lite skillnad.

Nä nu tänkte jag faktiskt läsa klart kapitlet om byråkrati sen ska jag bara ta det lugnt innan Angeliqa kommer och hämtar mig.

Ha det gôtt!!



Kommentarer
Postat av: FATMA | underhållning

Har du sett filmen When In Rome? Eller kanske är det en film du vill se? :)

2010-10-08 @ 16:34:30
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0