text-align:center;

Öronmuffar

Nu har jag suttit en bra stund och bara kollat på massa olika hemsidor och hittat en massa saker jag vill/måste köpa. Eftersom jag inte slösar ut så mycket pengar på mat som jag först planerat att jag skulle göra, så tycker jag absolut att jag borde få unna mig något.. Speciellt nu när jag är sjuk och allt.
Något jag kom på är att jag verkligen skulle vilja ha är ett par öronmuffar. Jag har aldrig gillat mössor, och ska man gå till skolan hela vintern så vore ju inte ett par öronmuffar inte helt fel.. Fast jag funderarde lite.. är det normalt att ha det?
Alltså jag är väl egentligen inte en människa som bryr sig om mode och vad man bör ha eller inte ha.. men jag bara undrar om det är normalt att ha öronmuffar eller om folk kommer titta skumt på mig om jag köper det.

Skulle jag köpa ett par får det nog bli dessa från HM



Kommentarer
Postat av: Jessica

Öronmuffar går alltid hem :) Det är kanske lite tabu för vissa människor, men jag tror du hade passat i det! Jag vill oxå ha sånna, för jag ser så mobbad ut i mössa och håret blir ju olagligt statiskt! :o Trodde nästan du skulle ha leopard först, men när jag skrolla ner så var det bara SÅ KARIIN! över dem ;) hihi

2010-10-18 @ 19:08:29
URL: http://expectansy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0