text-align:center;

Omtenta

Hej hallå!

Nu ska jag strax bege mig till skolan, men jag tänkte bara säga att jag kommer inte blogga alls mer förrän på fredag. Jag försökte plugga i går och kollade på gamla tentor och insåg att det inte finns någon chans i världen att jag kan klara tentan. Har helt enkelt börjat plugga för sent. Har inte ens läst alla kapitel och det är bara två dagar kvar.. SMART KARIN!! :/ Men men.. jag får satsa på omtentan istället.. men eftersom jag inte vill lämna in ett tomt papper på tentan nu på fredag ska jag plugga sönder idag och i morgon. Så jag hinner inte blogga, kolla facebook eller liknade. Försök inte heller ringa mig..för jag kommer inte svara.

Ha det bra tills fredag


Kommentarer
Postat av: Annie

lycka till! :)

2010-10-13 @ 11:40:09
URL: http://vivavivace.blogg.se/
Postat av: Ewa

Tänker du redan innan att du inte kommer klara det så kommer du inte heller att göra det. Försök vara lite positiv och tänk att chansen finns att du klarar det, men gör du inte det så får man ju trots allt en andra chans. :]



Lycka till!

2010-10-13 @ 15:34:40
URL: http://todaywecanchangetomorrow.blogg.se/
Postat av: sofia

precis, var positiv... men jag tycker alltid att det är så att man innan tentan har panik och tror att man kommer att kugga för att man inte läst hälften av vad man borde osv osv men det löser sig bara man kämpar och i alla fall tror på sig själv (lite :P)... lycka till :D

2010-10-13 @ 16:33:30
URL: http://stellaire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0