text-align:center;

Jävla SJ

Nu är jag äntligen hemma i THN. Dagen har varit lång och jag är trött. Dock får jag inte sova än. Ska fortsätta skriva på schlagerarbetet.

Resan hem var minst sagt spännande. Jag skulle åka till Vårgårda där pappa och John skulle hämta mig och resan dit gick väl bra. Jag åkte ihop med Zara till Nässjö och tåget till Falköping gick fint och det gjorde även sista biten till Vårgårda. Jaha, vad är det då som var spännande undrar ni och det ska jag berätta. Vi var bara några min försenade när vi rullade in på perrongen i Vårgårda och jag kände bara hur gott det skulle bli att få komma av tåget och sätta sig i en varm bil, men det var då det inträffade. Tågdörren gick inte upp!!... så jag och en kille som också skulle av i Vårgårda kom inte av, utan fick åka med till nästa håll plats. Snacka om irriterande!!! Så pappa och John fick åka till Alingsås och hämta mig istället och jag fick stå typ en halvtimme i Alingsås och vänta. Fy fan för SJ och deras jävla krångel jämt..

nähäpp..schager var det..

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, vilken otur... är inte tågen sena så är det nåt annat :P

2010-10-22 @ 13:24:07
URL: http://stellaire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0