text-align:center;

I <3 THN

Fy fan va sköööönt det är att vara hemma! :D Jag älskar Trollhättan och alla nära och kära! Fy fan va nice! Och Överby, vilket paradisställe! :D Det blev en tröja på Gina och jag hittade ett par bra vinterskor (dock fanns de inte i min storlek, men va fan.. Får väl åka till skopunkten i Kalmar och kolla)

Alltså när man är här hemma vill man aldrig åka hem till Hultan! Jag vill vara kvar. Blev så glad i går också för egentligen var det tänkt att jag skulle varit hemma och myst med familjen, men sen pratade jag med Daniel som var hos Anna och förfestade och helt plötsligt var vi där. Jag trodde bara det var Julia och Daniel där.. men det visade sig att även Vicky, Agnes och Alex var där så det var skitskoj :) Vi spelade spel och hade det mysigt.. Fast jag och Erik stannade inte så länge eftersom vi skulle hem och käka.. Men det var ändå såå otroligt nice att få vara med folk man känner!!  Sen så bestämde vi (typ i alla fall) att Julia och Anna och kanske Daniel ska komma ner till mig i veckan :D :D
Såå niiiiice med besök! :D Måste faktiskt säga att det var riktigt kul att träffa Julia..var ju trots allt typ ett år sedan sist.

Och eftersom jag glömde kameran och älskar bilder så snor jag lite bilder från Anna

Jag är bara en stor svart hårboll xD


Alltid lika snygga xD

Haha va fan!

 

Söta :D

 

Gulligull ;D


Kommentarer
Postat av: sofia

guuud va kul, jag vill också va i thn, men jag är fast här, o imorrn drar vi ut på vår andra fältvecka... :(

2010-10-03 @ 17:17:55
URL: http://stellaire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0